انواع طراحی سایت
نوشته شده توسط : جعفری

رفتار آن شبیه به طراحی واکنش گرا است، با این تفاوت که این نوع طراحی وب، طرح بندی صفحه را با توجه به اندازه صفحه دستکاری نمی کند. خدمات طراحی سایت اصفهان

طراحی به خودی خود کل صفحه وب را به اندازه پنجره انتخابی کاهش می دهد یا گسترش می دهد و این همان جایی است که نقاط مثبت و همچنین معایب آن نهفته است.

برای صفحات وب که نمی خواهند اطلاعات را با توجه به اندازه صفحه نمایش هر دستگاه و نوع مرورگر مورد استفاده در هر مورد از دست بدهند بسیار مفید است و بنابراین کاربرپسندتر است زیرا با صفحه نمایش کاربر سازگار است. دستگاه

نوارهای اسکرول افقی را حذف می کند و اگر به درستی طراحی شود، امکان توزیع بهتر محتوا را به جای داشتن فضای سفید اضافی یا استفاده نشده فراهم می کند.

با این حال، این همچنین می تواند باعث شود که طرح هنگام مشاهده روی صفحه نمایش های خیلی کوچک یا خیلی بزرگ، متن ریز یا تحریف شده داشته باشد.

کنترل کمتری روی عناصر دارید و بنابراین طراحی این نوع صفحات دشوارتر است.

باید در مورد فیلم ها و تصاویری که اندازه مشخصی دارند و همچنین کمبود محتوا که می تواند منجر به توزیع ضعیف با وضوح بسیار گسترده شود، مراقبت ویژه ای کرد.

طراحی وب سایت ریسپانسیو


می توان آن را با طراحی واکنش گرا اشتباه گرفت، اما تفاوت های خاصی وجود دارد که باعث شده است طراحی وب واکنش گرا جایگاه خود را افزایش دهد.

طراحی واکنشگرا به طور کامل سازگار است در حالی که طراحی تطبیقی ​​برای هر دستگاه طراحی ایجاد می کند: تلفن همراه، تبلت، دسکتاپ... قیمت طراحی سایت در اصفهان

چیزی که به طور کلی مستلزم کار بیشتر و زمان/هزینه بیشتر در مدیریت و نگهداری وب سایت است.

طراحی تک صفحه ای و چند صفحه ای


طراحی وب یک صفحه
این شامل یک نوع طراحی وب با یک صفحه (صفحه اصلی یا صفحه شروع) است که در آن تمام اطلاعات و عملکرد سایت متمرکز و/یا یکپارچه است.

از نظر فنی، این یک وب سایت تک صفحه ای است که فقط یک بار بارگیری می شود. این سایت ها دارای منویی هستند که در آن کاربر می تواند به بخش خاصی از صفحه مورد نظر که به آن علاقه دارد منتقل شود (با استفاده از لینک های انکر).

همچنین از پنجره های بازشو و پاپ آپ برای ساده سازی طراحی و نمایش اطلاعات بیشتر در مورد صفحه استفاده می شود.

این یک نوع طراحی وب بسیار راحت برای مشاغل کوچک، سازمان ها یا حساب های شخصی است که محتوای زیادی ندارند.

اما در مورد شرکت‌های بزرگ یا وب‌سایت‌هایی که اطلاعات، قابلیت‌ها و غیره بیشتری دارند، نمی‌توان همه محتوا را در یک صفحه قرار داد و عموماً از طراحی‌های وب چند صفحه‌ای استفاده می‌شود.

مزایای صفحات با طراحی وب یک صفحه
استفاده از یک قالب طراحی واحد، بنابراین مراحل کار در معماری اطلاعات کاهش می یابد. بنابراین، کار برنامه نویسی برای تولید کدهای لازم برای توسعه سایت کاهش می یابد.
تا آنجا که به معیارها مربوط می شود، تجزیه و تحلیل سایت را ساده می کند زیرا فقط شامل بررسی یک صفحه یا بخش بزرگ است.
این به عنوان یک صفحه فرود واحد عمل می کند، تبدیل ها را متمرکز می کند و نشت ترافیک را کاهش می دهد، یک نقطه تبدیل را تعریف می کند و فرم تماس را بهینه می کند، زیرا به طور کلی ایجاد یک صفحه با دو هدف منطقی نیست. به همین دلیل است که SEM تسهیل می کند، زیرا بیشتر بر روی تبدیل متمرکز است تا ناوبری. علاوه بر این، آنها با تمرکز همه فراخوان‌ها به اقدام و امکانات تعامل کاربر در یک مکان، کارآمدتر هستند.
با داشتن تنها یک نوع طراحی عمومی وب، می توانید زمان بیشتری را صرف بهینه سازی جزئیات در تعاملات و آزمایش تغییرات طراحی برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر و بهبود نتایج تعامل کنید.
آنها برای مشاهده از طریق دستگاه های تلفن همراه بسیار مناسب هستند، زیرا پیشرفت های ساده تری در یک صفحه هستند.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: